WOD

Dagens workout enligt CrossFit Ängelholm.

Passen finns i Level 1-4 för att passa alla nivåer.



WOD 40 min

Snabb & effektiv WOD på 40 minuter

Passen finns i Level 1-4 för att passa alla nivåer.




BARBELL

Träningspass där fokus ligger på teknik i skivstångsövningar med inriktning mot framförallt de olympiska lyften. Dessa pass riktar sig till er som vill bli säkra eller ta nästa steg med skivstången. Exempel på övningar som kan komma på passen är ryck, frivändningar, pressar, olika komplex och thrusters.



STYRKELYFT

Ett pass där vi tränar på de tre momenten i styrkelyft: knäböj med stången bak, bänkpress och marklyft. Passet kan bestå av ett till två av de tre nämnda lyften. Tekniken i fokus, men självklart lyfter vi också tungt!



TEENS

För dig mellan 13-17 år. Passen är uppbyggda kring uppvärmning, skill eller styrkedel och en flåsigare del. Här tar vi steget vidare från Juniorpassen. Lär oss standard för godkända repetitioner och utmanar oss i lite tuffare workouts.

Utgångspunkten för varje pass är att ha roligt! 



JUNIOR

För dig mellan 9-12 år. Passen är uppbyggda kring uppvärmning, skill work, WOD och en rolig avslutning. Vår förhoppning är att skapa en rolig, sund och naturlig relation till hälsa och aktivitet. Utgångspunkten för varje pass är att ha roligt! 



ÖPPET

Träna på egen hand med Parakey 05-23. Ingår vid medlemskap för vuxen (klippkort dras 1). 

Icke medlem som tränar med medlem betalar engångsträning i kassan (Ipad vid kylen). Betalning sker innan träning.









VÅRA PASS


ÖPPETTIDER


Som medlem går du in med Parakey både vid pass eller egenträning. Icke medlem kontaktar Anton på:


0705324407 alt.


anton@crossfitangelholm.se

KONTAKTA OSS


Kullavägen 73, Ängelholm


info@crossfitangelholm.se


Tel: 0705 - 32 44 07


org-nr: 556946-5908